Wednesday, November 24, 2010

arghhh....

waaaaaarggggggggghhhhhhh............................

stressss + tension....hua2...

td baru pas exam paper fa4...tersgt2 haru biru ku menjawabnye....

x ley jwb lorh....

ssh nak mati soklan 2...hmm

tp cbe bce ayt ni cam best je kan...yg mngbrkan prsaan ku jgk ...hehe3

" hujan lebat seakan meratapi perpisahan kepada pertemuan yg dibina sekian lama..selamat tinggal wahai "FA"..nyata sekali aku tidak serasi denganmu..3 jam bersamamu td amat menyedihkan,menyeramkan dan buat aku lebih stress..semoga keputusanku positif.."

insyaallah...sama2 kita berdoa ye...

haha3..aku ambik dr status fb senior ak...kalo dh thu senyap2 udah...hehe3..

dh 2 paper aku kuciwa...sgt bangat cdey....waaa

mr. audit n mr. fa 4 buat ak tertakut jew....hurmm

paper ma ok la kot...ok kot..kot la? ntah...pape je weh..

pas ni de 3 paper lg menanti...

harap2 ak blh mjwbnye dgn baik...

pepun hari esok tetap menanti....

malam nie ak nk rest dulu...ase kpale ni dh berat bila duk pk ke mr. audit dgn mr fa4...

besela paper 2 hari berturut2...mahu x sakitnyeee....

pe yg pasti mr. ais / mr. if n mrs law ttp menantiku dgn penuh kesabaran...haha3..

aku pasti masanya akan muncul jua...

selamat ketemu ya...ngeh3x...






No comments:

Post a Comment