Wednesday, March 20, 2013

Orang Tengah..

Assalamualaikum & Hello readers...

Hari ni nak tulis pasal orang tengah. Seyessssly aku penat jadi orang tengah. Sangat penat. Biarlah aku sahaja yang tahu apa maksud orang tengah itu.

Kadang2 aku nak marah, angin 1 badan.. asal x boleh tanya terus. asal tunggu orang tu xde . pas tu tanya aku. heyyy ko sebagai lelaki perlu la responsibility sikit. x kan selamanya nak macam ni. seyes aku sangat penat !!! x kan la benda yang remeh temeh pon nak guna orang tengah jugak.

plezzz la wei.. sampai bila.. penat3..

Kadang aku ni tukang cover ape yang korang dan korang buat. korang ingat aku suka ke.. ??? berubahla weiiiiii... 

menciiiiii.. menciii...menciiii..

waaaa.. nak nangesss.. sobss..sobss..sobss.... :(

yang pasti aku dh penat jadi orang tengah dan dah x nak jadi orang tengah.. pe nak jadi. jadila..

No comments:

Post a Comment