Sunday, March 20, 2011

GEMERLAPAN 1997


Sape pernah tengok movie nie...sila angkat tangan macam saya ye...( gaya ala2 ucop wilca) ..HKLBR..haha3..aku rasa kalo tengok cite tu 40 kali, aku gelak 40 kali gak kot...haha3..kah3x..

berbalik kepada tujuan asalnya...lame doe aku cari cite ni...+ -14 tahun kottt!!!...akhirnya berjaya jugak aku download at mr/mrs youtube yang lagi hebat lagi laju dan lagi apa lagi ye...haha3...so, please clap your hands to them..!!!!hehe3...

cite ni aku start tengok time sekolah rendah kot...kalo 1997, ini bermakna time 2 aku darjah 2..gler r darjah 2 tengok cite cintan cintun cam ni...haha2..tapi ok ape kan cite ni...gler best..huhu3..nak2 lagu2 kat dalam cerita ni...fuyooo!!! cam nak menari time2 tu jugak..he3

so sesape nak download ke nak tengok ke? tengok r kat bawah ni...kalo lembap cam kura2 demam 2 jangan marah aku ye...hakhak3..

pe yang pasti Lan A to Z hensem kan?kan..kan..kan...huhu3




nah lagu yang ada kat dalam movie nie...lirik cukup r..hehe3...




Kepada mu ku curahkan
Kepada mu ku buktikan
Segala yang ku janjikan
Dari dulu dan selamanya
Biar musim pun berganti
Namun aku kan kembali

Kepada mu disisi
Bersama lagi hanya kau ku sayangi
Biar hari berganti dan pergi
Kerana ku tahu kau kasihku
Kali ini ku kembali

Dalam alunan mesra sinar pagi
Ku genggam erat tangan mu
Ku bawa bersama, ke alam
Realiti dan fantasi







Terbit sinar mentari
Saban hari
Mengejut mimpi
Dari lena
Riang kenari
Di cemara
Mengusik sukma

Bunga-bunga matahari
Anggun mekar
Di taman sari
Warna jingga
Suntingan hati
Bagai tanda
Kasih bersemi

Hangatnya sinaran
Walau getir ku tempuh dugaan
Menyahut wawasan
Ku pohonkan segunung harapan

Bangkitkan citramu insan
Dalam diam menyambung warisan
Sekilas sinar mentari
Melewati di senja menanti


::: pepun enjoyyy!!!he3..:P


5 comments:

  1. apa tajuk lagu nyanyian amir dalam filem ni eik?

    ReplyDelete
  2. Tau x intro lgu dlm cite ni?yg time prknalkan nama plakon sume tu?

    ReplyDelete
  3. DEAR... you ada ke crita ni??? i nak tgk sgt..mcm mna nk tgk yer???share boleh x??

    ReplyDelete
  4. seksi pelakon pmpuan tu. sedap gak.

    ReplyDelete