Thursday, January 27, 2011

Mid-semester breaks...

aku : Reallyyyy...???

mira : Oh yeahhh....!!!

fatin : ikut suka hang pa lah...

aku: exactlyyy!!!!!

wahahahaha....:)))

cam x caye je dah nak cuti...baru 1 bulan je start new sem...tp xpe gak cuti i likee ok..hehe..tapi yang x like nya sebab aku dapat banyak-banyak hadiah sempena cuti ni... korang ade ke??? mesti ade gak kan...haha3...kita sama tapi x serupa jew...

korang pun kata reaaallllyyy ke dapat hadiah time cuti ???

aku pun menjawab dengan bahagia+ceria+ penuh yakin ( qualities yg terdapat dalam diri aku time 2...yang pasti tersangat2 lah tipu time 2 ok...hahaha3 : OHHHH yeaaaahhhh!!!!

actually, aku ni bukan nak sangat hadiah2 nie...tapi dah di bagi..ambik jela..kalo x ambik t kata sombonx plak kan...haha3..aku terimanya dalam keadaan terpaksa dan dipaksa. demi kebaikkan aku jugak kan...so, terimalah seadanya.

korang nak tahu ke apa hadiah yang aku dapat...x yah tahu lah..aku malu la nak gtau..malu yang teramat...haha3...nanti aku buat list....jeng...jeng...jeng...taraaaaaa!!!!!

firstly : kena buat EOP - kena baca 1 buku motivate, pas 2 buat summary n then x lupe kena critics buku yang kita baca tu...aku nak kritik ape pun aku x tahu...kritik orang boleh la...hakhak3x...

secondly : cari 10 articles dalam reader digest...baca, summary n critics....kritik lg..padan doh la...haha

thirdly : cari 4 articles dalam buku online collabaration....read, summary n critics...



4ly: study for test and segala bagailah....duk kat umah , study keee??? ngeh3x...

5ly: apa lagi ek...yang pasti ada lagi...lupe dah...yang tu je aku ingat setakat nie sbb. tersangatlah teruja untuk membuatnya...kuang3x...xD

sekian saja dari saya. hadiah yang saya dapat tu komen no ok... terima jela. untuk kesejahteraan dan kebahagiaan jugak kan...haha3...

sekian terima kasih..

::: nak balik umah malam nie ...yihaaaa!!! rindu kat budak tecik/power rangers yang buas, cakap banyak, suka kartun , yang penting p sekolah nagesss!!!! wahaha3...:::

::: cuti 2 minggu ni, kena pulun buat homework :::

:::banyak menda kena fikir!!! berfikirlah cda selagi boleh berfikir....hehe3..:::




No comments:

Post a Comment