Sunday, March 13, 2011

semakin hari semakin kelam...



entah knape tibe2 aku tgk gambar mereka...hati aku bagai disentap....sudah lama sbnarnya hati ku seperti ada sekelumit cemburu...tetapi aku pendam sependam pendamnya...ttp tetibe di kala petang yang sejuk dan hampir beku diriku ini..aku jadi cdey...maka tercoretlah coretan aku yang berbaur emotional ini...dulu aku yang dicari dikala suka dan duka...bercerita itu ini...sekarang???hmmm... sekarang tengok muka pun teramat jarang sekali...mesej dikala "teramatttt" perlu je kot...aku pun x tahu kenape ia jd begini...semakin hari semakin kelam...aku rasa hubungan friendship yang aku bina dulu mungkin akan berakhir ataupun ia akan teruss begini...aku akan menjadi seorang yg tidak berperasaan....entahlah...setelah apa yg berlaku...semuanya bagai dingin...kadang2 terasa jugak hati yang kecil ini ...nak wat cm mana aku manusia punya hati dan perasaan..kenape time susah baru cari aku...time senang muka aku dilupakan kot...kenapa??? dan mengapa??...entahlah aku pun xde jawapan....kadang2 aku x nak berfikir benda2 yang remeh temeh cam ni...tapi aku manusia yang lemah...ada hati dan perasaan...kadang2 terpalit juga perasaan benci dan kecewa dgn sikap2 mereka...mereka membuat aku seperti tidak wujuddd!!!! tapi aku buat derk je dgn apa yg berlaku...aku balik rumah...mak ku tempat aku mengadu...mak aku memberi semangat...mungkin apa yang berlaku sekarang ada hikmahnya...mak dan ayah aku pendengar yang setia untuk aku meluahkan apa yang berlaku...kepada mereka aku meluahkan segala2nya...

even ianya amat menyakitkan hati aku tapi aku pasrah dgn apa yang berlaku...
terima kasih kerana membuat aku jadi begini...
tetibe jadi emotional x stabil...haha3...

sekarang aku buzy dgn assignment2 aku yang berlambak2
kekeliruan emosi pun ada jgk time2 ni...
apepun chilll dudeee!!!
jgn jadi "seperti kacang lupakan tanah"
"habis manis sepah dibuang"

sekian saja coretanku...
ahad
13 mac 2011
6.52 petang
tempat yg sejuk+dingin= beku

::: even die x de pun...i still ade kawan2 aku yg ada kala suka dan duka:::
::: yang pasti family aku dunia akhirat :::
::: aku ingat ape yg dia buat kat aku :::

~thanx a lot....

- sape makan cili die rasa pedasnya-



No comments:

Post a Comment