Thursday, September 29, 2011

M.i.s.t.e.r.i


Ntah la..aku nak percaya ke x?
susah..susah...
macam2 yang aku pk

banyak menda yang dia bagitahu aku
antara hidup dengan mati
susah aku nak percaya..
seriusly..
kalo "dia" tipu aku
ape faedah yang die dapat..hmm...:(

tq dude sbb byk bg nasihat utk aku...
byk bg kate2 yang kadang2 buat aku insaf..
dan aku x pernah terfikir...
yang kau blh menyusun ayat dgn baek skali...
seyes! kadang2 speechless dgn ape yg kamu cakap..

dengan ape yg kamu ckp semalam
membuatkan aku terpk..
betul ke? kalo betul cmne..???hmmm
kalo betol aku kena redha dude...
semuanya ketentuan Tuhan...

cdey ade..gembira pon ade!
apepon..aku doakan yang terbaik utk kamu...
TQ so much sbb jd kawan aku dude!

gembira sbb kamu datang sbg kawan!
mula2 muncul...pastu hilang...dan sekarang
aku x nak hilang kawan aku tu..
kawan yg telah membuat aku
senyum, gelak, dan nak nangis pon ade...
hepy dude ckp dgn kau...seyes!

hari nie besday die...
aku doakan yang terbaik untuk kamu...
khas untukmu MSA~




No comments:

Post a Comment