Wednesday, April 3, 2013

1st Time Mengundi


Hari ni tanggal 3 April 2013 , maka terbubarlah parlimen yg diumumkan oleh Datuk Seri Najib kira-kira pukul 11.30 pagi tadi untuk diberi peluang bagi PRU 13..

Maka dengan gigih sekali aku ingin mengecheck diriku ini dimana tempat aku mengundi.. even dah tahu tapi saja2 nak tau. x de salahnya kan. 

Almaklum la ni 1st time aku nak p mengundi dan nak p pangkah2 ni.. 






Kalo korang rasa nak cek juga jum click SINI 

jum pergi mengundi.. tarikhnya tak tahu lagi..

#undiiturahsia

#akuxsukapolitikbagai

#dahtangungjawabkita

#sopergijelamengundi


4 comments:

  1. UNDILAH CDA AHAKSSS haha...

    Kuat ngempen deh,
    sampai ke blog ngempen gu,

    ReplyDelete
  2. beb, ambe x ambik calon.. x nak jd femes.. haha..ambe mls nak jd cm retis2 ni.. muahahaha.. :P

    ReplyDelete
  3. puiiii hahhaa,,
    mana ada retis, kita blogies cam awak ja heheh..
    awak rjin update entry kan,
    sorry la selama ni saya x perasan sbb saya ngan
    dunia sya ja, bak kata kiah propa, syok sendiri hahahhaha...

    ReplyDelete
  4. ambe update time mood ok je.. kalo xde mood.. xde mkna ambe nk upedate2 ni.. 1 ag kalo line ok rajen la skit.. kalo asyik loading je.. malas jgk..hahaha

    dh lame x update bagai.. so skrg rajen la skit.. skit jela.. hahaha

    ReplyDelete