Monday, June 10, 2013

Dapat Hadiah novel SSID


#terharu #speechless #naknangis #suka #happy #blur #malu

1stly nak say thank you bery2 much macam biskut jenama munchy tuu to si cantik manis yang brutal lagi handsome sebab bagi hadiah ni kat saya. 

tak terfikir sebenarnya akan dapat hadiah novel selama ni. HAHAHA *gila jakun kan.

actually nak pinjam je... tetibe dapat hadiah.. almaklumla drama ni kab tengah top sekarang kat tv3 dan drama dia bagi aku kelakar bagi setakat ni sebab setiap episod pasti ada yang mencuit hati. * ada 4 episod lagi. yeay!

*yang pasti aku sangat adorable Izzue Islam sebelum dia kahwin ok! sekarang bila dia dah kawen ni biasa2 je la. sebab dah ada awin nurin kan. nampak tak ayat pasrah di situ.. keh keh keh

* bila time hari dia kawen tu.. penuh kat home fb aku sume duk buat status frust nunggeng tak termasuk aku ok! aku cool je sebab aku kata ok kita senyum tak perlu kata apa2.. HAHAHA. even dalam hati menangis tak berlagu. ok stop berbicara si Izzue Islam yang hensem ni.








Lastly nak say tq sekali lagi to Naruza's maniche..
yang pasti anda sangat manis dan brutal
nampak je brutal2 tapi dalam hati ada sekebun cinta nan berbunga
yeeehaaaa...

list yang no 2 tu agak sentap sedikit! haha 
doa2 kanlah...
dapat pemain bola sepak xpe doh..gulp! gulp!
muahahahaha


malu2 tapi mahu!




No comments:

Post a Comment