Wednesday, May 11, 2011

Luahan Hati


SABAR CDA...TABAH CDA...

AKU DENGAN HALUAN AKU...KAMU DENGAN HALUAN KAMU...
JANGAN CARI AKU DIKALA KAMU KESUSAHAN...
CARILAH TEMAN2 KAMU YANG KAMU SUKA
SETELAH KAMU CAMPAKKAN AKU SEPERTI AKU INI TIADA PERASAAN...
MUNGKIN CARA AKU YANG BERDIAM DIRI DAN
TIDAK MEMBERONTAK TELAH MEMAKAN DIRI AKU SENDIRI...
SELAMA INI AKU YANG KAU CARI...
TAPI SEKARANG??? TEPUK DADA TANYA HATI KAU...
AKU X NAK BERGADUH BESAR2..TAPI CUKUPLAH SEPERTI SEKARANG...
SENYAP LEBIH BAIK DARI BERKATA-KATA...
EVEN DENGAN CARA ITU AKU JUGA AKU SAKIT HATI...
TAPI NAK BUAT CAM NE...
SUDAH SURATAN JADI BEGINI...
AKU REDHA DENGAN KETENTUANMU...


SEKARANG AKU BAHAGIA BEGINI...HUHU3..

THANKZ TO MEREKA2..

X PERLU DISEBUT...

BIAR AKU SAHAJA YANG TAHU
siapakah mereka itu..
(b7b/Fam)

yang pasti
merekalah yang mewarnai hidupku kini
seperti warna pelangi
yang kadangkala muncul
selepas hujan melanda
even kadangkala kehidupan ini
x seindah yang aku impikan
tapi itulah warna-warna kehidupan

tapi aku mencuba untuk
menjadi yang terbaik
yang baik itu datang dariNYA
dan
kesilapan aku itu merupakan
kelemahan aku sendiri
yang telah diberikan olehNYA
untuk aku perbaiki lagi
untuk menjadi yang lebih baik



p/s : bukan aku jiwang..tapi dengan cara ni je aku dapat meluahkan rasa
yang pasti ni bukan pasal boypren okeh!!!!

hanya sesetengah saje yang tahu
kepada yang memahami diriku ini
thanks a lot beb!!!
aku sayang sama korang bebb!!



No comments:

Post a Comment