Wednesday, May 11, 2011

M.U.H.A.S.A.B.A.H DIRI


Semoga aku lebih tabah dalam mengharungi dugaan yang mendatang...semakin hari semakin jiwa ini terseksa...semoga hari2 mendatang aku diberi kekuatan dalam menempuhi dugaan ini...kadang-kadang hati ini sakit YA ALLAH..."mereka" membuat aku seperti seorang yang tidak berperasaan...seperti aku ini seperti tunggul kayu..yang kadang kala berguna dikala kesusahan dan dibuang di kala kesenangan dan kebahagiaan sudah ada si depan mata...tidak terfikirkah mereka tentang aku even sesaat mungkin?? kadang kala terdetik di hati ini..."mereka" membuat aku seperti habis madu sepah dibuang...apa salah aku sebenarnya?? aku penulis skripnya ( yang membuat masalah ) ataupun aku pelakonnya ( mangsa keadaan )...aku sedar aku x punya ape2..melainkan sebuah keluarga...teman-teman seperjuangan...kawan2 dan juga sahabat2 yang memahami diri ini...sahabat yang dikala aku kesusahan ada disisi dan juga ketawa/gelak2 bersama...tetapi...sahabat yang mencari dikala kesusahan mereka dan apabila kesenangan carikah mereka akan kita?? ohh..ibarat kacang lupakan kulit...sudah bese terjadi di bumi ini...manakan boleh gagak berterbangan bersama2 enggang kan...mungkin apa yang berlaku ini ada hikmahnya...lebih baik x mengenali daripada mengenali...


p/s :: kalo yang x tahu cerita sebenar...jgn suke2 je wat keputusan nak salahkan aku...jgn ingat aku yg "ganas" ni je yg bersalah dan jgn korg ingt yg "berpura2 baik" 2 akan baik selamanya...pk2 kan lah....


No comments:

Post a Comment