Wednesday, October 26, 2011

Cerita Dalam Lagu



99.99% aku jamin semua orang ade lagu diaorang suke
sama la macam aku nie
tapi aku lebih prefer lagu malays jew
english de jugak..tapi tak banyak...
sebab tue aku tak pandai bi kan..kan..kan...

kadang2 lagu2 nie
boleh buat kita hepy, cdey dan banyak lagi la
kadang2 boleh menceritakan
apa yang terjadi sekarang
perasaaan kita sekarang
kadang lagu tema lam hidup pon boleh jugak
that's why la aku title kan post entry nie as
"cerita dalam lagu"..hohoho
tapi ade jugak yang x kan
sebab xde menceritakan ape2 pon ade
just sebagai sedap didengar oleh telinga je kan
depends on situation or someone tuh lorh!

actually lagu2 yang aku bubuh dalam blog ni
sume yang aku suke! sangat!
*bubuh=letak

semua orang kata aku jiwang karat!!!hahaha
sebabnya aku dengar semua lagu2 jiwang
post pulak kat fb ayat2 yang berbunga2
hahaha...lagila dapat menguatkan "statement" tu....

aku tak tahu why aku jiwang...
nak kata aku post untuk pak we..
jauh panggang dari api kot!
spt jauhnya rumah sewa aku ni dari UMT...
sebabnya aku ni mane lah ada p.we...

ntahla...maybe kena dengan jiwa aku kot
aku nie kalo dengar lagu rock2
sakit kepala u....
x suke...x suke jugak
kadang2 boleh la....

aku ni tak jiwang sebenarnya..
tapi keadaan yang memaksa aku jadi begini
keadaan apekah?
aku pon x tau....
yeeeehaaaa!


fyI : aku x mahu mencari lelaki ke, pakwe ke tapi aku mencari bakal suami terus!!!
* statement yang x boleh blah kan...hakhak3...

fokus on pemain bola sepak..kenapa? tggu entry seterusnya!
walaweyh!



No comments:

Post a Comment