Friday, October 14, 2011

Rindu Serindu Rindunyee






Jumaat yang indah.
Rindu nak balik umah.
tp
xpela
sabar

Rindu budak kecik "amat" seyess
dah 1 bulan x balek
mesti de yang kate
asal x balik..umah dekat je pon dengan U



dah sem last kan
aku kena belajar erti rindu
wakakakaka
sem2 lepas kan dah biasa balik
sem ni aku kena belajar la
seperti orang2 lain
belajar erti homesick
erti rindu kat famely
rindu ape2 jela
yang ade kat umah aku tu

even aku x balek
mak aku datang jew
so jangan jeles
hahaha



tapi asal aku rasa macam ade sesuatu yang lain je
terjadi kat atas diri aku nie
yang tu aku xde jawapan
biar aku seorang je yang tahu
xpela
mungkin
maybe
ntahla
whatever

p/s : banyak assignment yang kena langsai nie
minggu depan banyak kuiz + test
dengan plan yang entah jadi ke tak
hopefully everything is ok

suke Johan Asari yang x hensem tapi macho..mira amirah says



Johan / Botak / AriL


No comments:

Post a Comment