Sunday, December 25, 2011

Shopping Penimbang Berat




Tadi p Mydin Mall
dengan my father
hahaha
maka terbeli la satu benda
yang agak penting kot untuk aku sekarang
heeeeee....


iaituuuuuu





hahahaha
lawak pon ade kan
adik aku la ni
suh aku beli sangat
so aku pon merengek2 la kat ayah aku
cam budak2 tu yg nak suh belikan gula2
hahahaha..tipu jela..

cam x caye je
ayah aku bagi je beli
ingatkan die nak marah
upe2nya COOL je
hahahaha
terasa lawak lagi la...
sbb dah beli penimbang
hihihi3


pastu kat umah ayah aku kata
nanti ade je sape2 yg p timbang setiap masa
sebelum makan & selepas makan
sebelum berak & selepas berak
cam lawak je kan
hahahahaha


* selepas beli timbang semakin bersemangat nak turunkan berat badan
hope2 menjadila..INSYAALLAH...

* Kalo xde usaha , x leh jgk kan *




No comments:

Post a Comment