Wednesday, December 21, 2011

Zikir a.k.a ADI PUTRA follow me at TWITTER..OMG!

Dah hampir sebulan aku x update blog...
lepas balik KL ari tu la..
buzy memanjang sampai nak taip entry pon x sempat...
assignment yang sentiasa ada
sampai x hengat...
nasib masih ingat untuk makan, tido and mandi segala kan..
kepoyos'an la...
nak balek umah pon x boleh..

dah akhir2 sem ni
macam2 program yg ada tuk student final year..
+++ keseteressan la...
Test UBS is coming 30hb nie...
Audit Express lagi 28/29 ni..
Final plak start 4hb..
Macam2 ade..cukup lengkap!

Macam2 nak cerita sebenarnya
sal KL, sal dextif FB dan mcm2 lagi...
gmbr banyak lagi x uplod ni..hukhuk
tapi point sekrang nak cakap sal TWITTER
Zikir follow aku beb!Ko hado?? hahaha
gler berlagak kan...
xde la gurau jeLa
Kenal ke zikir???
kalo sape2 yang tengok #TentangDhia
wajib mengenalinya...

Sekarang drama Akasia tu dah final week
cam mana kesudahannya kita same2 tengok neh!
boleh aku katakan..drama yang aku x pernah mis
cite ISLAMIK+CINTA yang penuh pengajaran
mak mentua sangat jahat wei!!! sangat2!
kadang2 lawak pon ade..MELLY2
seram pon ape kurangnya
hahahaha..PAK BOON..PAK BOON!



padahal nak gtau ZIKIR a.k.a ADI PUTRA follow aku je kat TWITTER
pas tu mulalaaa kelaut...hahaha
tapi seyes hepy+shuke2
sekarang senyum je memanjang
mulut x tutup2!
sumpah tipu..heee


::::papepon jom kita layan promo untuk minggu akhir::::





SEYES COMEL NORA DANISH BERTUDUNG / KEHENSEMAN ADI PUTRA SANGAT TERSERLAH!!!

No comments:

Post a Comment