Friday, May 10, 2013

Miss u olls


miss u olls...

rindunya la saya kat kawan2
rindu aku yang sangat sukar di tafsir
dengan kata2
sangat2 rindu
serius beb

kadang hati ini merintih dan menangis
rindunya saya
rindu saat2 bersama dengan teman2

namun hampir setahun terhalang
semuanya hanya terpendam di dalam hati

kadang2 bila tengok gambar2 mereka2
terasa kaki ini rasa nak join sekali je
tapi ianya hanya terasa
tapi hakikatnya
hanya aku yang rasa

teman2
andai dapat aku ungkapkan
bahawa aku sangat sayang dan rindu
akan aku ukirkan di setiap sudut
tapi biarlah perasaan rindu ini
terus subur di dalam hati

sesungguhnya
bila korang kat depan mata
tak terasa kehilangannya
tapi bila dah jadi macam ni
hanya tuhan saja yang tahu beb

aku tahu sekarang mesti korang tengah sibuk kan
ada yang sudah bekerjaya
ada yang pergi sambung belajar
dan ada yang sudah berkeluarga
yang pasti ada sekelumit rasa jealous tu
tengok korang2 semua dan ada juga terlintas di fikiran
bila pula time aku ye
namun aku percaya perancangan ALLAH itu 
adalah yang terbaik bagi aku
hanya redha dan pasrah di atas ketentuannya

hanya doa yang mampu aku titipkan
buat teman2 semua
semoga korang bahagia dan berjaya selalu







rindu nak berjimba2
melawak2
menangis bersama2
gosip sama2
gaduh sama2
hari ni masam muka
esok dah berbaik
huhu
tapi itu semua dah jadi kenangan
kenangan yang tersemat di dalam hati

NOTE: Esok dah 1 rejab... tinggal 2 bulan lagi nak ramadhan. 

No comments:

Post a Comment