Wednesday, December 15, 2010

akutetapaku

dah lame x update blog...lama kah??hehe3..

ntah knpe bila ak cdey je ak rasa je nak bt entry...tp bila aku happy...asal aku x tulis ek...pelik2...tp benar. ntahla ak pun x tahu...wahaha

tapi sekarang aku hepy je dgn kehidupan aku skrg...
cuma 2,3 hari lepas je aku cdey...
kerna hati ini telah menjadi kecil sekejap...haha3..

ntahla...aku rasa bukan aku sorang je kot yang terasa hati+gerammm+so on dgn keadaan yg berlaku..kalo korang berada kat tempat aku pun aku rasa korang rasa apa yang aku rasa...huhu3...ayat x bley blah...ha3..

apa perasaan korang...bila kita buat baik kat seseorang tu...pas 2 aleh2 kita dengar dia duk kutuk kita kat belakang...sengal punye kawan kan...2 yg aku x bleh terima sebenarnya....bila aku dengar je dia kutuk aku..aku pun naik geram r...cam x berbaloi je aku tolong dia selama ni...T_T...sampaikan aku dah give up tuk buat baik kat org...tp time 2 jela...skrg dah ok dah..huhu3..

bila ingat balik..cam lawak jew...time2 tu jgk aku off handset...haha3...kiranya cam protes r...haha3..die sms aku pun aku x balas...haha3...lawak2...bila aku buka handset aku...de misscall 5 kali...padan muka dia ..kredit die habis sbb masuk voicemail...padan mukaaaa....haha3..

kadang2 aku geram dgn kawan yg macam ni...bila kita buat baik salah...bila kita buat salah lagi la salah kan...haha3

pepun..aku tetap aku..sape2 yang nak jadi kawan aku...aku terima je tanpa mengenal rupa paras, agama, bangsa, negara ( bajet org luar nak kwn dgn aku la ni...haha3 ) asalkan jujur dalam persahabatan dan terima aku seadanya. aku juga manusia biasa yang x lepas dari melakukan kesilapan..dan aku akan berusaha untuk menjadi yg lebih baik+baiki pe yg patut..pepun sama2 kita pelihara hubungan persahabatan nie...hehe3...:)



:::: aku tetap aku...kamu tetap kamu...ada faham...hehe3..:::

::: fwenz 4 ever n ever :::









No comments:

Post a Comment