Saturday, December 18, 2010

Bestt Bangatttt dOngg!!!!


Hari Sabtu yang indah dan lagi permai nie dgn hujan yg rintik2 dan cuaca yg mendung seharian,
tetibe terasa ingin membuat entry..hehe3...
sesaje nk bt entry sal lagu indon....best kan lagu2 diorg..
aku bukan nk berbangga2 dgn lagu diorg..tp memang dah terang lagi bersuluh yang lagu mereka2 nie best...
start cuti sem ni lagu indon la yang aku bukak tiap2 hari...buhsan kot duk kat umah nie...
last2 layann lagu je la..he3..lagu2 ni pun adzie
(ousmate) bg sebelum cuti ri 2...ternyata ianya sedap di dengar dong...hehe3..
dia pun dunlod kat blog seorg blogger yg femes...
mesti korang kenal kan irene nadia marcello...seorang blogger yg berjaya
ramai gler follower die..cantik dong orgnye...
muka die de iras2 Fatin Liyana...
die ni pun femes gak..follower dieorg x yah kata la
beribu2 tue...huhu3.
kadang2 terpikir gak..
bila la aku nak jd cam diorg kan...haha3..
( berangan lebih )
...hahahaha3...

ni die antara lagu2 yg best..kalo korg nak dengar dunlod la kat mana2 aje..
asalkan dapat dengar..he3..
pe yang pasti bg aku sgt2 best wei..
seyes weii...ini seriussss!!!wahahahahahaha3..


edCoustic - Muhasabah Cinta
Afgan ft Nagita Slavina - Yang Ku Tahu Cinta Itu Indah
Cappucino - Pacar Rahasia
Eren - Takkan Pisah
Eren Feat Romi - Bukan Kekasih Setia
Eren Feat Romi - Pelengkap Hidupku
Eren Feat Romi - Ternyata Kamu
Goliath - Aduh Ampun
Goliath -Bawa Kau Pergi
Goliath-Cinta Monyet
Goliath-Masih Disini Denganmu
Goliath-Tinggal Seribu
Hijau Daun - Aku Dan Air Mata
Hijau Daun - Setiap Detik
Kangen Band - Jangan Bertengkar Lagi
Munjalu - Jejakmu
Platinoem - Bukan Untukku
Radja - Maaf
Radja - Terus Terang
Taxi - Bila Kau Jadi Pacarku (BKJP)
Taxi -Terlanjur Mencintaimu
The Arian -Melupakanmu
The Face - Melupakanmu
The Real - Terbaik
Zivilia ~ Aishiteru


sekian saja untuk hari nie...sekian~~


::: terfikir asal lagu diorg best2 ekk...???hmm

bukan aku x dgr lagu negara sendiri...dengarlah..best jgk lagunya especially
Faizal Tahir, Aizat n so on on on....
jangan salah faham k..cuti ni je aku dgr lagu indon...
kalo x cuti x dengar...haha3
boleh ke cam 2??kihkikih3
wahahahaha...:) :P :D


No comments:

Post a Comment