Tuesday, December 28, 2010

bila aku dah bersorak..!!!



" inilah barisan kita "

Salam pembuka bicara...:)

1stly xda apa yang aku nak katakan melainkan syabas dan tahniah to pasukan Harimau Malaya kita. Seperti yg sedia maklum. aku rasa 1 Malaysia dah tahu kan yg kita dah menang bola semalam. 3-0 menang ke atas Indonesia dalam Final 1st leg AFF SUZUKI CUP. Pagi tadi semua paper, tv, radio, fb dan segala bagailah duk cerita sal bola. Sume coverpage paper pasal bola semalam. walaweyhhh....Bertapa football ni memberi kesan kepada seluruh rakyat Malaysia tak kira bangsa, agama dan budaya...yang pasti ape yg aku tgk semua bagi sokongan . Tgk penyokong ramai gler kat stadium...meriah!!! 80,000 ribu org tue...terharu rasanya!!!!walaupau aku tengok kat rumah je, sorak tetap sorak..sama semangat dengan penyokong yang ada kat SNBJ..haha3. sampai suara ni jadinya seksi gitu...hahaha..adik2 aku yg selame nie tak layann mana bola..semalam boleh plak join bersorak2 dgn aku n ayah .

dah lama x rasa meriah cam ni bila tengok team Malaysia main. terasa bangga apabila menjadi rakyat Malaysia...credit to semua penyokong..x kira datang dari mana pun termasuk seluruh pelusuk negeri, semua berganding bahu bersama2 menyokong team Malaysia nie...
Semua pemain aku tgk bersemangat n berkeyakinan utk mendapatkan kemenangan. Akhirnya berkat usaha pemain2, strategi yg coach bg serta berkat doa dari seluruh rakyat Malaysia , akhirnya kita menang di laman sendiri..

yg pasti 29 Dis 2010 nie a.k.a Rabu..berlangsung plak di stadium Gelora Bung Karno, Indonesia. Harap2 Malaysia boleh kekalkan momentum dalam perlawanan tue.. sama2 kita berdoa yer.. diharapkan piala itu dapat di bawa balik ke Malaysia oleh pemain2 kita..setelah 14 tahun negara menunggu saat2 nie...Insyaallah...:)

2 jaringan yg dihasilkan oleh Safee sali, n 1 dari ashaari samsudin sudah cukup untuk membawa bekalan di tempat lawan...MALAYSIA BOLEH!!! TANAH TUMPAHNYA DARAHKU...


" wira2 Malaysia "


..like3x..


" supporter yg bikin gamat stadium "


pepun jum kita layan video nie...
tuk kenangan kita di masa hadapan...




* credit to mr. youtube...ngeh3x..


::: aku bukan reporter sukan ye...ngeee!!!!
:::pepun tahniah tuk semua rakyat Malaysia....
::: doakan Malaysia terus maju jaya....



No comments:

Post a Comment