Saturday, April 30, 2011

M.Y b.O.o.f.f.i.E~


nie entry serius k...tgk muka aku sekarang serius x?? serius glerr kan...haha3
nie aku ingin bercerita about my boOffie yang aku cintai dan aku sayangi...sesangat dude!!!
hadirnya ketika aku tidak bersedia untuk menerimanya lagi...
tapi apekan daya jodohku dengan my boffie terlalu awal bagiku...
entah macam mane aku pun x tahu...
yang pasti ia telah dirancang dari awal lagi...
last2 minute baru ku tahu...
tidak keruan jadinya...
tidur dahulunya cukup..kadang kala x cukup...
yang banyaknya macam cukup..
tapi still x cukup...
hidup macam terlalu sibuk...
tapi memang sibuk sebenarnya...
kadang kala buat2 sibuk...
pertemuan dengan yang berpengalaman masih dijalankan
even saat2 terakhir...
tapi aku redha...
masa x cukup...
buzy terlampau...
stress x perlu kata la...
hidup yang dulunya ok..
kini terumbang ambing....
khayalan membawaku pergi...
tanpa berfikir panjang....
tanpa bersedia....
aku terussssss..................................









okkk!!! DONE 5 PAPER...
giler power kan...
dalam masa 5 hari je dah 4 paper aku harungi
dah la xde S.T.U.D.Y W.E.E.K!!!!!!!!

namun dengan semangat, ketabahan , kecekalan, kegorenggan keayatan untuk menjawabnye...
akhirnya 5 paper dah lepas..

so, ada 1 paper lagi menyusul dengan bangganya nanti...
hope aku dapat jawab...INSYAALLAH...:)
wish me luck okeh!!!..


now...tibalah masa untuk saya publish my booffie ...
jom kita terjah .... jangan x terjah....

deng...deng...deng....kunun2 de muzik la ni...hahaha3...

taraaaaaaaaaaaa~~~~~



::: klik gambar untuk tahu lebih lanjut ye::::

p/s : lepas nie ade lagi yang menarik...huwawawawawa!!!!

No comments:

Post a Comment