Saturday, April 30, 2011

aku wif MY H.E.R.O!!! ROSYAM NOR



Tetibe hari ni banyak pulak idea nak tulis...
selame ni punyalah malas lagi lazy nak taip entry....
bukan malas kan3x???...ayat klise ( terlalu buzy as a student )...
aci x kalo hari ni aku nak marathon entry...hahaha3...

aku x nak jawapan macam ni k...

" aci kat india la "

kalo jawab macam 2 aku nak kata cam ni...

" asal kat india, india jauh "

"...aci kat peneng banyak " haha3...

ni bukan aku kata , tapi ousmate aku...hahaha3..


latest aku tulis pasal G.E.M.E.R.L.A.P.AN....
cerita yang ada geng mimie tuh..yang dangdut2 tu..
yang pakai baju + skirt + but = same colours...
giler lawak tengok....
si Lan plak pakai baju besor gedabak...
orangnye kecik je...tengok baju??? sentap mak nak!!!huhu3
tapi memang lawak la...
x pe la kalo korang kata x lawak pun...
aku gelak sorang2 pun xpe...
ade aku kesah keeee??
hahahahaha.....


now , i would like to continue with my ceriter....

before that, i would like to tanya u olls...
pe perasaan korang bile korang dapat jumpe pelakon yang korang sesangat2 minat..??

ayat2 yang biasa kita dengar cam ni lah...

suka? = memang la suke .. dapat jumpe kan..selame ni tengok kat tv je...
sedih ? = sedih la...sebab terharu....ishhh...2 pun x tahu ke??
excited ? = sangat2 excited...terasa macam nak peluk je...tu kalo jumpe yang lelaki..kalo yang perempuan muah..muah..muah kat pipi udah...haha3..
berdebar2? = asal nak berdebar2 plak...biasa jew...lain la nak jumpa bakal suami ( pilihan keluarga k) yang x pernah jumpa..yang dah biasa jumpe 2 x yah kata la....ngeh3x..
gembira? = sangat2 happy lagi gembira sebabnya orang lain x dapat jumpa...i je yang dapat jumpa..haha3..dalam hati ( mesti anak beranak+sepupu sepapat aku jeles nih)

yang aku gtau tu bukan perasaan aku..tapi kebiasaan kita dengar la kan...haha3...

kalo aku biase2 je...cam xde pape yang berlaku...
even selepas ambik gambar tu senyum sampai x tutup mulut...sampai penat senyum pun x terasa...sampai senyum ke telinga pun x sedar....hahaha3.....
sampai sanggup tunggu kat tangga tu....xpe itu biasa2 je kan..heh?

pe yang pasti itu adalah memori terindah yang pernah aku cipta...hoooyeyyy!!!!
x terfikir dek akal pun untuk jumpa dengan dia...apatah lagi nak ambik gambar together2...
x kesah kalo orang lain nak kata pe pun...huhu3...


"Hero Malaya"


bila saya panggil dia " abg razif " ...dia gelak jew...hahaha3...lagi la sentap saya time tuh...kihkihkih3... drama Trilogi Cinta memang best la...xD.
dengar ura2..TC 2 coming soon...


P/S: ntah pape mata aku time tu...mybe terlalu ...... kot...hahahaha3...:)))




No comments:

Post a Comment