Tuesday, August 9, 2011

Kembali Bernafas!!!



Yeeeehaaaaa~

ntah pape je aku ni...tetibe yeehaaa!!! hakhak3...
ok x nie..? Insyaallah ok..hehe3..
bongexs...
aku buat soalan..aku senirik2 jawab!
2 tandenye budax jiniusss!
waaakakakaka....

actualllllly....
neither more nor less 3 months aku x buat entry....
padahal ngah cuti 4 bulan nie...
x tau nape...
no idea...no money..no talk...lastly no entry vs no update...
whateber!!!

title entry mmg x leh blah...cam org mati pas tu dpt nyawe balik...pas tu bernafass...
wakk luuuu....hahahaha


actualllly....actually skmo...kunun2 nk speaking bi la tuh..erkkk
ok2..seyes2...tgk muka aku skrg...tengah serius ok!!!

actually in 3 months nie..byk menda yg berlaku...
x sempat kot nak cte lam entry
sbbnye byk koje aku kena buat nie..
* kemas umah+basuh baju+sidai baju+lipat baju+memasak+basuh pinggang mangkuk bagai+basuh periuk belaga kuali bagai+mop lantai+mcm2 lagi = aku X buat sebenarnya....

* gler rajin kan3x...kuang3x...

almaklumlah tengah nak practise nak jd isteri yg mithali lagi disayangi somi yang terchenta lagi baik hati lagi gojes dan lagi hensem cam aaron aziz dan lagi sweet cam dalam cite NORA ELENA dan lagi hebat dari yang terhebat..fuhhh!!!fullstop!.

disaat aku menaip entry nie...
jam menunjukkan 9.00 am...
09 AUGUST 2011
09 RAMADAN 1432 H

td pas sahur aku x tido..
terus on9 untuk melihat pe2 cite yg best pd ari ni...
utk menjadi insan yg tahu isu2 semasa...
behind that!!!!
kalo korg nak tau....
gler gosip la aku nie...
lepas bukak fb yg semakin buhsan skrg...
terbukak jgk la laman web yg gosip2 nie... Beautifulnara n Oh!Bulan...hehe3...
aku bace jew...x komen pepun!!huhu3...

yg pasti pas nie aku nak tido okeh...

k la..pas nie aku nak jd rajin ok..
mak aku lahirkan aku tuk aku jadi rajin kan..BUKAN jadi malas kan3...
support aku oweyss ok..

* pasnie aku nk wt entry pe yg jd in 3 bulan nie...
suke+duke sume ade...suam2 kuku pon ade...


Papepon mohon maaf andai ade kekhilafan selame nie~selamat berpuasa semua...hope ramadhan kali ini penuh bermakna buat kita semua...selamat menyambut kehadiran bulan Ramadhan Al-Mubarak....:)






No comments:

Post a Comment