Saturday, August 20, 2011

Shopping raya...lalalala~



...assalamualaikum pembuka bicara...


Cuaca hari nie alhamdulillah..x panas dan x hujan..mendung jew...
blh dikatakan sangat best la...hehe3..

ari nie p shopping raya..penat seyh!!
wif my kezen dgn adeq aku..kiela...
penat jalan2 sebenarnye..nasib cuaca x panas mane..
padahal xde pape pon yg aku beli...hahaha3
tu pon kazen aku yg belanja selipar raya kat aku..
actually just teman kazen aku je p beli barang2 die..
kalo dok aku x beli gaknye..sbb aku gtau kazen aku
yang aku x de mood nak raya tahun nie...huhu3...
pas p beli2 barang2 die...
aku pon p beli pe yg aku nk beli sbnrnye...

yg aku beli cornflakes jah!
kunun2 nk buat conflakes madu...
wakakakaka!
tapiiii..nk bt cornflakes madu kan...
tapi madu x beli...aiseyymennn!!!hahha

* nie bkn aku ni...sbbnye nak terkluar isi mata..hak3*




sampai je kt umah dah pukul 6.00 p.m...
dah lewat dah...
x sempat nk tolong2 mak aku masak...
sian mak aku kan..kan..kan....:(



...tengok2...nasi ayam dah siap masak dah...
...oyeyeye!!! buka pose ari ni mkn nasi ayam...

* ni bukan nasi ayam yang mak aku buat nie..
nie hanyalah gambar hiasan

* mak aku buat sedap dari nie lagi...seyesss! x tipoo...*



* dah 20 ramadan kan
cepatnye masa berlalu*



No comments:

Post a Comment