Tuesday, November 29, 2011

Menyentap sanubari...


Title entry yg x boleh blah''''
cam baru clash dgn pakwe kan
hahahaha
wakkk luuuu
bajet aku ada p.wee kee??
mestilah xde kan
hahahaha

minggu yang suram bagi aku
untuk beberapa hari nie..
ntahla
bola kalah time lawan Bahrain
even dah leading 2-0
last2 kena 2-3
dalam 6 minit semua berubah beb
seperti elektrik yang black out
sentap time2 tu jugak
kecewa brooo..kecewaaa...
kejam kan bola sepak tu...
memang kejammm!!!

dengan tak sihat lagi
assignment yang x pernah habis
final exam plak coming soon
tinggal sebulan je lagi aku nak habis
pastu praktikal
act aku dah tukar tempat praktikal
sebab tempat dulu ada masalah skit
so terpaksa cari tempat lain
...hukhukhuk...

bulan 12 paling sibuk aku rasa
setiap weekend pasti ade pape
bak kata lecturer aku tadi time kelas AIS
time nak abiskan duit kerajaanla akhir2 tahun ni
hahahahaha

yang paling best aku rasa
test IBG la yang x jadi semalam
hepy la skit
hmmm

semua feel ada kan
macam2 ada
ko hadooo????


::: esok plak p lawatan ilmiah kat KL sampai hari Sabtu :::
::: Act banyak tempat yg kami suggest tapi banyak yg kena reject :::
::: so terpaksa la p area KL je :::
::: UM--> MIA-->KPMG-->MICPA :::


" kucing yang tengah cdey sbb dh clash dgn makwe die "
xde kaitan dgn entry ni
tapi saja nak letak gambar kucing nie
blue eyesss!
cumilll kan3...




No comments:

Post a Comment