Saturday, March 9, 2013

Mencari mood...

Assalamualaikum...

Dah masuk bulan Mac kita kan.. ni pun nak pertengahan Mac.. terasa baru semalam bulan Januari..YA ALLAH terlalu cepat masa berlalu.. hari ke hari macam sekejap sangat.. selepas hari, minggu, bulan dan tahun.. setahun ke setahun alahaiii cepatnya.. inilah tanda-tanda nak kiamat kan.. masa berlalu dengan cepat.. 


Insyaallah jika tiada aral melintang , bulan 6 ni kakak nak kawen.. lepas raya plak adik aku plak naik pelamin.. akaknya bila lagi?? langkah bendul la jawabnya..Insyaallah kalo ada jodoh ada la.. hehe.. buat ayat sedapkan hati..Insyaallah buat kenduri 2 orang sekaligus.. kata orang2 tua.. dapat save budget skit kalo buat 2 orang terus.. harap dapat berjalan dengan lancar.. Insyaallah masih lagi dalam perancangan.. :)


Sebenarnya aku masih mencari mood untuk menceritakan sebelum dan selepas apa yang berlaku setahun yang lepas.. insyaallah akan aku ceritakan juga.. tapi masanya belum sesuai untuk meluahkan segalanya.. ditambah pula dgn line berukband aku yang ntah pape.. rasa nak tanam je hidup2.. HAHAHA.. terasa juga nak pakai wifi.. tapi xpela.. akan dipasang juga 1 hari nanti tapi x tau bila... 


Hidup aku x seindah novel !!!!.. dari dulu trademark aku.. Jadi beringat2 selalu.. Memang best baca novel kan (bg penggemar novel la)..sekarang ni musim novel dijadikan drama.. dah jadi trend agaknya..hehe..kadang bila dah baca yang best2 ni  terasa macam kita plak beracting dalam novel tuh.. fuhhh. Kalo novel Adam dan Hawa.. dalam drama plak Aaron Aziz jadi adam mukhriz..aku plak Ain Hawani.. wakakakaka... feelling sensorang memg best kan.. Novel Sehangat Asmara plak aku jadi Kay.. Adi putra jadi Nal.. waaahhhh.. bahagia hidup.. dahla Adi putra dan Aaron ni hensem giler tahap cipan.. bertuah isteri2 beliau.. Semoga jodoh mereka berkekalan hingga ke syurga.



Dulu demam Adam Hawa







Sekarang Sehangat Asmara








Tetiba melalut plak bercerita sal novel2 ni.. kan kalo cerita x cukup 1 minggu.. Hahaha.. K la.. banyak lagi keje yang perlu diberesin.. Daaaa


#Kita hanya mampu merancang , Tuhan yang menentukan



No comments:

Post a Comment