Monday, March 11, 2013

Yeayyy !!! akhirnyaaa


Yeayyy!!!

Tetibe yeayy!!! hahaha
Baru 2 hari lepas aku kata nak sangat novel Andai Itu Takdirnya dijadikan drama..

Tup2 tengah duk godek2 fb.. maka terjumpalah satu fanpages ni duk tulis Drama andai itu takdirnya.. gambar plak novel tuh.. waaaa.. maka dengan excitednya aku pon click link.. n baca..

Maka teruja la aku dibuatnya.. hehe.. x sabar.. x sabar nak tgk.. sekarang ni dalam proses pembikinan lagi. Dikhabarkan hero Fizo Omar dan heroin EL .. ala yg berlakon drama Setia Hujung Nyawa tu.. hehe.. si Nelydia Senrose.. watak jahat plak aku x pasti sape..

jum kita bace ape blogger ni tulis kt blog dia tentang drama andai itu takdirnya . Aku suka godek2 blog dia sebab boleh tau cerita2 yang best main kat tv.. so up to date skit.. haha.. ni blog dia. http://admya.blogspot.com/ .

akhirnya diorang dengar ape yang aku nak kan.. perasantan!!! HAHAHA..

daaaa.. diiiii.. duuuuu ~


teringat time baca buku ni time year 1 at hostel UMT.. siap lap air mata lg uollssss!!!


::: asal rajin nawww update belog niii??? confiussss!

senyum x perlu kata ape2 yep...


No comments:

Post a Comment