Wednesday, March 13, 2013

#PRAYFORSABAH


Hari ni macam2 perasaan ada.

Pagi tadi sedih kot tengok TV3 . Ada live tentang kepulangan jenazah wira kita yang terkorban time bertempur kat Lahad Datu.

Ntah. Rasa sayu je hati.

Macam2 isu sekarang yang timbul kat negara kita . Dengan nak PRU 13 la, isu Lahad Datu la. Isu Lahad Datu paling menyedihkan. X sangka dalam Malaysia boleh ada peperangan macam ni. Takziah untuk keluarga yang kehilangan ahli keluarga mereka. Sesungguhnya mereka wira negara!!! pasti akan dikenang oleh seluruh rakyat Malaysia. Al-Fatihah.

Untuk isu PRU 13 ni plak.. memang menjengkelkan bagi aku. si polan A kata si polan B. si polan B kata si polan A. sama2 fitnah menfitnah. sama2 kata mengata. keji mengeji. macam2. orang biasa macam aku ni yang x berapa suka sangat dengan politik ni mesti rasa rimas.. arghhhh.. kadang2 baik x perlu tahu tentang politik. Yang pasti aku x suka.. In shaa allah tahun ni 1st time aku kena mengundi. dah cukup umur katakan. yeeehaaa.. pening nak pangkah sapa. ok pening!




HAHAHA.. terasa lawak la pulak aku cakap sal politik ni
tapi xpela
sebagai coretan tuk hari ni
tetibe rasa nak bt entry sbb tgk tangan yang bersatu padu tu sangat chumiiillll..


#PRAYFORSABAH

No comments:

Post a Comment