Thursday, November 3, 2011

Bola itu Bulat...


Bola..bola...bola...

* saha, sarbinie, mazlizam, nordin, helmi, kete kebal
torres ganu, mail, JKT, reesyafiq and zubir *


sebelum game !!!



Semua duk bagi semangat kat team masing2...

Peteh Ganu Peteh!

Ganu Nelang!


Terengganu perform kot time semi final lawan Selangor macam kitaorang dah terbayang2 Piala Malaysia will be arrived at Bumi Darul Iman nie... dengan Saha yang digelar "silent KILLER"...dgn Manaf Mamat yang tibe2 bagai baru mendapat semangat baru... dengan team yg boleh dikatakan perfect! Semuanya nampak macam 1 aura yang telah bagi harapan kat semua orang2 Ganu....setelah 10 tahun menanti kot!

tapi ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari.....



selepas game !!!

5 hari mencari kekuatan untuk mengupdate sal bola untuk kesekian kalinye... menda yang lepas x usah dikenang! malas nak membuka cerita sebenarnya..tapi xpela..sebagai satu kenangan untuk aku... yang pasti pada malam 29/10/2011 tue aku belajar erti kekecewaan... x semua yang kita harapkan akan mencapai kejayaan...

90 minit berlalu...kecewa dalam diri aku x dapat nak ungkap dengan kata2...

serius : bagi aku 1 perasaan yang jarang aku rasa... frust wey!! kalo tengok muka aku malam tu... mesti korang x caye ... turun dari umah untuk sampai ke rumah sewa aku rasa bagai mimpi.. dahla time tu hujan renyai2... cam faham perasaan aku time tu... jalan raya lengang tanpe sorak gembira...


Aku kecewa! tapi aku rasa player2 lagi down kot!

Aku rasa semua orang dah tahu

TERENGGANU 1 N9 2

* gol saha for his wife *


sukar untuk menerima hakikat sebenarnya...tinggal 10 minit di ambang kejayaan...
tapi berubah sekelip mata...

lepas je game...ade je yang suke buat provokasi...yang kutuk2 tu x yah cerita la...kate Sharbinie nyor la..keeper dibayar la...apela..siap buat page bagai..memang hebat la diaorang...ade jugak yang " lebih sudu pada kuah "...pe halll??? aku siap gaduh2 lagi lam fb..jangan x tau..aku nie ganas sebenarnya...hahahaha...

halaaa...bila aku gitau yang benar...diorang delete...cam haram...aku siap tulis kat status fb aku...


dahla aku tengah hangin kot..tapi aku mampu bersabar tapi aku ada sedikit "kepuasan"...hahahahahaha !!!

pada pendapat aku la..tapi x tahu la orang lain..depends k...pada aku , aku x salahkan keeper...sebab bg aku semua orang buat kesilapan..xde yg sempurna kot..pastu bola bukan main 1 orang...1 team... yang pasti aku tengok malam tu Terengganu main macam ade yang x kena..seyes! x macam semi final lawan RED GIANT dan x sama macam lawan TRW time suku akhir...

yang pasti semua dah ditakdirkan yang Terengganu pada malam tu x da rezeki...
kira dah bersyukur wei terengganu dapat p final...huhu3...

sampai sekarang kot aku x tengok gambar2 or video time final ari tu...aku dapat rasa bila aku tengok aku jadi cdey..x tau nape...bila orang lain cakap sal bola 2,3 hari lepas, aku jadi touching lebih...x tahu nape...uwaaa!

even aku peminat M.U yang kalah dengan City 6-1 pada hari tu...x la setouching dan sefrust seperti ini...

tapi sekarang aku dah dapat terima hakikat sebenarnya even time duk buat entry nie...muka cam cdey semacam je...hehehe3...


* 2, 3 hari lepas tu...cdey plak dengar bila Irfan Bakti dah x jadi coach Ganu... sebab nak jadi coach Selangor..hmm...:(


apeapepon gud luck IB !
ayah angkat nie..heee...^_6


"Ganu Nelang 2011"

Juara Piala Fa 2011
Naib Juara Liga Super 2011
Naib Juara Piala Malaysia 2011
dapat masuk Piala AFC

ko hadoooo ke??hahaha...gurau2 jew...papepon chill dude!

entry panjang sedepa...
mengalahkan esei BM time SPM..haha2..


* tiket RM50 tuh..mahal nak mampos!
FAM cekik darah ke muntah darah! *
tapi nasib dapat subsidi..
kalo x.. FAM oh FAM ...
lalalalalala~


p/s : aku doakan ganu terus success dan bangkit dari kekalahan nie..muahaha
sayang ganu weh...tanah tumpah darahku
Terengganu Darul Iman




No comments:

Post a Comment