Friday, November 11, 2011

Tragedi 11.11.11 at 1st time in 11 years


Sentap di pagi 11.11.11..memang tragis larh!!!! waaa cdeynye...

Keadaan seperti tsunami setelah seminggu ditinggalkan
sempena cuti Hari Raya Aidiladha~

Pencuri yang masuk bila ntah

dicurinya duit, jam, kasut

habis duit syiling aku yang aku simpan selama ni

dengan bekas2 skali dikebasnya

at least tinggal la bekas tu

boleh aku simpan balik

tapi bukan untuk "dieorang tu la"

yang pasti untuk masa depan

hukhuk...ketawa dalam duka!

keadaan bilik aku selepas mereka2 kerjakan



nie bilik katrina greta n k.wani



duit aku lam ni ade rm20
duit hasil titik peluh aku
cdeyyyy..:(



keadaan di luar bilik



redha atas ape yang berlaku
xde rezeki buat kami


::: Dugaan Allah itu hebat...begitu juga nikmat DIA.
saya percaya takdir Allah itu indah..... :::

semoga hari esok lebih baik daripada hari ini ...
semoga kita lebih tabah+sabar + berhati2 pas ni...




No comments:

Post a Comment