Tuesday, November 22, 2011

Emas 4 Team MALAYSIA





sape sangka..sape duga...
Harimau Malaya akan menang emas
Sukan Sea 2011 at Indonesia

main selama 120 minit
selepas terikat 1-1
selepas jaringan Gunawan m-5 dan
dive yg comel dari Asrarudin m-35
pe yang pasti asrar siap cakap lagi
" makan tanah gak r "
hahaha..comel vs sweet kan
hahaha..giloss dah aku ni...hihi

* dak kecik Nazmi Faiz paling menyerlah Sea Games ni,
17 tahun...SPM x ambik agi
"adik kita" aku panggil die
hehehe...


dgn penalti kita menang 4-3
selepas Fakri x dapat sumbat 1 gol
dan apek dapat save dari Ferdinand
dan 1 lagi sape ntah yang terkena tiang
Badrol dengan tenang sepak gol yang terakhir

lepas 2 semua gempak gempita kat umah sewa ni
cam menang piala dunia wei
seyes syok giler tengok bola
gler r korang2 sume

time nyanyi Negaraku
terasa nak nanges
sebab tengok dieorang main habis habisan
ape yang dieorang x lalui
naik Baracuda ke, kena fuck ke, kena keji, caci, maki
semua ade...
cukup lengkap
dengan fans Indon yang ntah pape

ALHAMDULILLAH
kita menang jugak

aku x nak komen pasal penyokong Indonesia
sebab aku rasa semua dah tahu
ape yang diorang buat time Team Malaysia main

korang rasa kalo dieorang datang Malaysia
sanggup ke kita buat macam tue
bagi aku..rakyat Malaysia x kan buat cam tu
sebab kita semua masih punye tamadun
masih punya "tomahdinoh"- orang klate ckp
masih punya kasih sayang antara manusia
masih ada sifat belas kasihan
sifat hormat menghormati


jum layan penalti yang mendebarkan di abad ini
hahahahahahaha~






:::: banyak kot aku kutuk Fakri...tersangat banyak peluang yg disiasiakan, tapi aku pasti Fakri akan lebih bangkit pada masa akan datang..maybe bukan rezeki dia lagi untuk buat yg terbaik....
tapi memang aku hangin la dengan die..seriussss!!!...hukhuk...maap yep fakri::::

::: yang paling bengang bila de budak laki kate... orang perempuan tengok bola sebab nak tengok pemain yang hensem jew...sialll la ko...kalo aku kate, orang lelaki kalo tengok anugerah ke event ape2 ke, mesti duk tengok pompuan yang comel2 dan seksi je...betul x cakap aku....so...ade aku kesah ke korang kate cam tu....normal beb! normal..manusia punya perasaan , hati dan naluri...korang nak pertikai kan..pe hal.....werkkkk..werkk..

::: de jugak yang kata tengok bola ni tidak relevan...???.. plizzz la...bagi aku dengan bolalah aku tengok semua rakyat Malaysia bersatu padu..x kira bangsa...kalo event lain hado kooo? rumah terbuka 2 x yah kata la....plizzz la weiii...2,3 tahun ni la bolasepak Malaysia nak naik...kalo x kita yang sokong...sape lagi...x kan rakyat Nepal kot!!!! ::::

opens ur mindss dude!
panjang lebar hari ni..
yang penting hepy x terkata
act byk lagi yang nak diperkatakan
tp xpela sbb aku ni bknlah penganalisis bola
tapi sekadar peminat bola tegar....
x kira ape jua keadaan

sekian terima kasih..heeee...:)





No comments:

Post a Comment